Pro našeho zákazníka, významnou stavební firmu, hledáme kvalitní výrobní přípraváře staveb. Zejména pro výrobní přípravu staveb, kontrolu a tvorbu cen a změnových listů.
Očekává se od Vás:
- Zodpovědnost
- Technická erudice a vzdělání
- Praxe v oboru
- Vysoké pracovní nasazení
- Loajalita
- Základní znalost práce s AutoCAD
- Základy cenotvorby a rozpočtování – URS (Kros)
- oceňování zadávacích rozpočtů
Budete zodpovědní za
- výkazy výměr - jejich kontrolu a stanovování objemů prací
- podklady pro obchodní jednání
- systematické vytváření firemní databáze – firemní ceny, kalkulace nákladů, ověřování cen na trhu z praxe
- poptávání subdodávek a jejich věcné vyhodnocování
- přeceňování změn v průběhu výstavby – změnové listy
Klient Vám nabízí:
- Zázemí stabilní společnosti
- Férový přístup
- Samostatnost a možnost seberealizace
- Finanční ohodnocení až 70.000,- Kč
- Příspěvek na bydlení nebo cestovné - pro dojíždějící do Prahy
- Osobní automobil i k osobním účelům
- Mobil, PC
- Pracovní úvazek podle Vaší volby
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 21. 2. 2024
Plat: 50000 - 70000
Kategorie: Stavebnictví a reality
Více
Pro našeho zákazníka, významnou stavební firmu, hledáme kvalitního stavbyvedoucího na denní vedení staveb v místě jejich realizace, zejména v Praze a jejím okolí.
Očekáváme od Vás:
- Zodpovědnost
- Technickou erudici a vzdělání
- Praxi v oboru
- Vysoké pracovní nasazení
- Loajalitu
- Výhodou bude autorizace pro dopravní stavby
Budete zodpovědní za
- realizaci stavby dle podmínek příslušné SOD - objednávky
- hospodárné zajištění dopravy a mechanizace
- svěřený majetek na stavbě a v objektech zařízení staveniště, včetně jeho zabezpečení dle podmínek pojištění
- vedení stavebního deníku dle platných předpisů
- dodržování ČSN , EN a jiných norem a technologických postupů vyplývajících z projektu stavby
- dodržování předpisů BOZ, PO a OŽP a odpovídá za proškolování zaměstnanců v příslušných předpisech, předává staveniště subdodavatelům
- práci vlastních kapacit, řízení a kontrolu práce subdodavatelů
- zpracování evidence odpracovaných hodin nasazených zaměstnanců a zpracovávání podkladů pro jejich mzdy
- dodržování jednotné vizualizace společnosti na veřejnosti
Nabízíme Vám:
- Zázemí stabilní společnosti
- Férový přístup
- Samostatnost a možnost seberealizace
- Finanční ohodnocení až 70.000,- Kč
- Osobní automobil i k osobním účelům
- Mobil, PC
- Pracovní úvazek podle Vaší volby
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 21. 2. 2024
Plat: 50000 - 70000
Kategorie: Stavebnictví a reality
Více
Do společnosti, která se zabývá marketingem pro satelitní digitální televizi, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici marketingového managera se zaměřením na telesales.
Hlavní zodpovědnosti a dovednosti:
• Zodpovědnost za koordinaci aktivit s interním call centrem
• Příprava a plánování kampaní (včetně určování kritérií pro databáze)
• Spolupráce s externími call centry – telesales (výběr, jednání, řízení, stanovení cílů kampaní a provizí, kontrola)
• Podílení se na tvorbě a řízení bonusového a motivačního systému
• Odpovědnost za výsledky a plnění stanovených cílů (prodejní cíle, kvalita, efektivita kampaní apod.)
• Zajištění a pravidelné vyhodnocování reportingu
• Zodpovědnost za efektivnost a nastavení procesů
• Určování strategií a řízení kapacit jednotlivých kampaní
Kritéria:
• Znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
• SŠ/VŠ vzdělání
• Min. 3 roky praxe v oboru, manažerská zkušenost výhodou (ne podmínkou)
• Výborné komunikační a prezentační dovednosti
• Chuť do týmové spolupráce ale i samostatnost, organizační schopnosti a iniciativa
• Řidičský průkaz sk. B a ochota občas cestovat (v rámci ČR)
• Znalost MS Office, především Power Point
Nabízíme:
• Zajímavé platové ohodnocení
• Celkem 5 týdnů dovolené
• Notebook a mobilní telefon
• Firemní automobil
• Mladý a dynamický kolektiv
• Příjemné pracovní prostředí
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 22. 1. 2024
Plat: 70000
Kategorie: Marketing
Více
For our company which operates in field of IT (CA Technologies), we are looking for suitable candidate at position Support Engineer or service desk manager.
Description
• This position is responsible for providing front-end technical support to customers by devising solutions to increasingly complex product usability and functionality problems.
• The Support Engineer must be able to re-create customer issues/problems on our internal testing systems.
The Support Engineer must deliver quality customer service to ensure customer satisfaction.
Key Responsibilities
• Take ownership of technical customer requests and provides support for a product or product line using telephone and web-based solutions applications or technology.
• Research and resolve all functionality and usability related issues; identify and direct complex or high impact issues to senior staff for resolution.
• Manage own time to appropriately to prioritize assigned workload and backlog, escalate issues to next level according to product line procedures.
• Perform troubleshooting steps to reproduce customer issues on approved test systems.
• Use the appropriate call tracking and other technical support systems to identify fixes, investigate customer problems, answer common questions, check entitlement, keep issues up to date and correctly documented.
Requirements
• Language: fluent English
• Preferred Education: Bachelor's Degree or equivalent in Computer Science or related discipline.
• Work Experience: Graduate or short work experience. Previous experience in customer support will be a benefit
• Good communication skills
• Ability to perform troubleshooting and analytical skills
• An ability to coordinate high pressure situations by involving the appropriate resources as necessary
• Extensive knowledge and functional expertise with SNMP Framework
• Strong hands-on technical knowledge on Microsoft & Linux Operating Systems, establishing & managing Networks
• Understand of Networking devices (Routers, Switches, etc)
• Understanding of Databases (Vertica, Oracle, MS SQL)
We offer:
• Up to date technologies and work
• Mobile, notebook
• Offices in Prague – Chodov
• Position suitable for graduates and people with experience
• Training in exciting field
• Stable, friendly and professional team
• Professional growth and development through certified training programs and knowledge sharing
• Competitive Salary
• Possibility of international deployments and job rotations
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 22. 1. 2024
Plat: 150000
Kategorie: IS/IT
Více
Pro našeho klienta, společnost zabývající se kompletní projekcí, dodávkou a montáží, revizí v oblastech stabilních hasicích zařízení (vodních, plynových i pěnových), hledáme vhodné kandidáty či kandidátky na pozici nákupčí.
Platí o Vás, že:
• máte SŠ/VŠ
• ovládáte práci na PC – MS Office, (v AutoCAD výhodou)
• máte praxi na obdobné pozici
• jste komunikativní (budete jednat s klienty a dodavateli)
• máte organizační schopnosti
• vlastníte řidičský průkaz sk. B a aktivně řídíte
• dokážete napsat email, nebo vyřídit jednoduchý telefon v angličtině
Čím se budete zabývat:
• objednáváním, nákupem, zařízením dopravy a manipulace s materiálem
• zajištěním kooperací
• prováděním reklamačního řízení
• zajištěním poptávkového řízení
• součástí vaší práce bude jednání s klienty
• ježdění a pochůzky v rámci jednotlivých projektů
• budete muset mít stálý přehled o konkurenci, nabídkách a trhu
Co Vám nabízíme:
• práci na HPP, pokud jste člověk z praxe
• zároveň možnost spolupráce pro studenty formou částečného úvazku či brigády
• zaškolení, odpovídající jestli jste student, absolvent nebo kandidát s praxí
• benefity jako mobil, PC a po zapracování auto – i k soukromým účelům
• občerstvení na pracovišti a příspěvek na stravování – stravenky
• další týden dovolené navíc
• úzký kolektiv a individuální přístup
• možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
• dlouhodobou spolupráci
• sídlo společnosti v krásném prostředí rodinného domu
• kancelář v Praze, působnost po celé ČR a SK
• nástup možný ihned, případně dohodou
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 10. 1. 2024
Plat: 50000
Kategorie: Nákup
Více
TAWAN - thajské masáže hledá do svého týmu recepční.
Co vás čeká
- Perfektní obsluha klientů na provozovně
- Obsluha telefonu, emailu, zadávání rezervací do systému
- Organizace provozu masáží a masérek pro daný den
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Velmi příjemné a milé vystupování
- Schopnost nabídnout a prodat služby
- Aktivní přístup k práci
- Angličtina na dobré úrovni slovem i písmem
- Organizační schopnosti
Co vám můžeme nabídnout
- Práce na (DPP), lze i zkrácený úvazek
- Práci v mezinárodním přátelském kolektivu
- Masáže zdarma každý měsíc, sleva pro rodinné příslušníky
- Čtvrtletní bonusy dle osobního ohodnocení
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 3. 1. 2024
Plat: 35000 - 40000
Kategorie: Služby
Více
Pro našeho klienta, moderní zahraniční společnost s přátelským rodinným zázemím, hledáme kolegu na pozici skladník/manipulant.
Klient prodává chlazení specialistům zabývajících se chladícími a klimatizačními systémy, které instalují a následně poskytují pravidelný servis koncovým uživatelům.
Co vás čeká
- příjem materiálu na sklad
- vykládka/nakládka materiálu
- příprava materiálu k expedici
- organizace skladových zásob
- evidence zásob
- vedení týmu skladových manipulantů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- zodpovědnost a spolehlivost
- samostatnost
- pečlivost
- smysl pro pořádek
- základní znalost práce na PC
- schopnost týmové spolupráce
- vyzrálou osobnost
Výhodou bude, pokud budete umět nebo mít
- schopnost kontroly
- loajalitu, zodpovědnost
- řidičský průkaz skupina B je vhodný
- řidičský průkaz na VZV, ale není podmínkou, jsme schopni Vám průkaz zajistit
Co vám můžeme nabídnout
- pevnou pracovní dobu Po-Pá
- mobil
- PC
- sick-days
- 4 týdny dovolené
- stravenkový paušál
- 35.000,- až 37000,-/měsíc
- odměny
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 2. 1. 2024
Plat: 30000 - 37000
Kategorie: Doprava, logistika a zásobování
Více
Hledáme do našeho týmu zkušenou samostatnou účetní.
Náplň práce:
Vedení a zpracování účetnictví společnosti od prvotních dokladů až po DPH. Daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), vedení příslušné administrativy.
Požadujeme:
SŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy. Znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky. Komunikativní znalost AJ, znalost práce s PC MS Office a znalost účetního programu Helios orange, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, ochotu učit se nové věci, zájem o účetní problematiku
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 11. 12. 2023
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Administrativa
Více
Antonín Indra STK,spol. s r.o. je moderní a inovativní společnost, která hledá zkušeného uchazeče na pozici - kontrolní technik STK. Staňte se součástí skvělého týmu nově otevřené pobočky na výjimečném místě v OC Černý most.
Co bude Vaší pracovní náplní...
- Koordinace činnosti STK a měření emisí.
- Plánování a zajištění pravidelné kontroly měřicích zařízení.
- Zajištění provádění technických prohlídek a měření emisí vozidel.
- Vedení veškeré agendy spojené s činností STK a měřením emisí.
Co od Vás očekáváme...
- Ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo s výučním listem v oboru souvisejícím s výrobou, opravou nebo technickou prohlídkou vozidel.
- Odbornou praxi ve výrobě nebo opravě vozidel nejméně v rozsahu 3 let.
- Profesní osvědčení kontrolního technika - výhodou.
- Řidičské oprávnění pro skupiny vozidel A,B
- Samostatnost a zodpovědnost.
- Ochotu a schopnost učit se nové věci.
- Aktivní přístup k práci.
- Základní znalost na PC.
Co Vám nabízíme...
- Moderní pracovní prostředí.
- Práci s nejnovějšími technologiemi.
- Variabilní finanční bonusy.
- Vzdělávací kurzy a školení.
- Skvělý pracovní tým.
- Nástupní plat 35 - 45 tisíc.
- Plný pracovní úvazek.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 23. 11. 2023
Plat: 35000 - 45000
Kategorie: Auto - moto
Více
For our company which operates in field of IT (CA Technologies), we are looking for suitable candidate at position Support Engineer or service desk manager.
Description
• This position is responsible for providing front-end technical support to customers by devising solutions to increasingly complex product usability and functionality problems.
• The Support Engineer must be able to re-create customer issues/problems on our internal testing systems.
The Support Engineer must deliver quality customer service to ensure customer satisfaction.
Key Responsibilities
• Take ownership of technical customer requests and provides support for a product or product line using telephone and web-based solutions applications or technology.
• Research and resolve all functionality and usability related issues; identify and direct complex or high impact issues to senior staff for resolution.
• Manage own time to appropriately to prioritize assigned workload and backlog, escalate issues to next level according to product line procedures.
• Perform troubleshooting steps to reproduce customer issues on approved test systems.
• Use the appropriate call tracking and other technical support systems to identify fixes, investigate customer problems, answer common questions, check entitlement, keep issues up to date and correctly documented.
Requirements
• Language: English fluent
• Preferred Education: Bachelor's Degree or equivalent in Computer Science or related discipline.
• Work Experience: Graduate or short work experience. Previous experience in customer support will be a benefit
• The candidate must be proficient with the CA product or product line for which they will be the Support Engineer. In the case of a new hire or product reassignment, the Support Engineer will be expected to make use of their previous experience (CA products or commensurate, external experience) to establish Support Engineer level proficiency.
• Good communication skills
• Ability to perform troubleshooting and analytical skills
• An ability to coordinate high pressure situations by involving the appropriate resources as necessary
• Working knowledge of MS Windows Server, Linux, MS SQL/Oracle DB, HTML, JavaScript
we offer:
• Up to date technologies and work
• Mobile, notebook
• Offices in Prague – Chodov
• Position suitable for graduates and people with experience
• Training in exciting field
• Stable, friendly and professional team
• Professional growth and development through certified training programs and knowledge sharing
• Competitive Salary
• Possibility of international deployments and job rotations
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 30. 10. 2023
Plat: 90000
Kategorie: IS/IT
Více
Hledáme kreativního a samostatného kandidáta pro náš tým.
VÝVOJÁŘ VÝROBNÍCH PROCESŮ A PRODUKTŮ
Popis pracovního místa:
Návrh, řízení a řešení vývojových úkolů v oblasti výroby plastových nápojových obalů.
Hlavní činnosti
- Samostatné řešení vývojových úkolů s definovanými vstupy a rámcově určenými výstupy.
- Aktivní práce s technickou dokumentací.
- Realizace návrhů na zlepšení a nová řešení, redukce nákladů.
- Příprava podkladů pro sériovou výrobu.
- Interface výroba/NPD.
- Zajištění a koordinace výroby jednoduchých přípravků.
- Aktivní spolupráce s oddělením kontroly kvality a nákupu.
Nabízíme:
· Individuální přístup při hledání optimální formy spolupráce
· Podpora osobního rozvoje, zvyšování či prohlubování kvalifikace
· Motivující mzdové ohodnocení
· Dlouhá perspektiva zaměstnání ve firmě
· Příjemné pracovní prostředí
· Možnost využití zaměstnaneckých benefitů
· Pět týdnů dovolené
· Dotované závodní stravování
Požadujeme:
· Vzdělání: SŠ popř. VŠ v technických oborech
· Praxe a znalosti: konstrukční dokumentace; znalost vlastností materiálů, především polymerů
· Schopnosti a dovednosti: efektivní komunikace, týmová spolupráce, kreativita, flexibilita, samostatnost, plánování a organizování práce, aktivní přístup
· Znalost: anglického jazyka výhodou
· Znalost práce na PC: znalost a zkušenost s kreslícími programy na bázi 3D CAD SW (Catia, AutoCad, Pro Engineer)
· Řidičský průkaz skupiny B výhodou
· Společenská a trestní bezúhonnost
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 26. 10. 2023
Plat: 50000
Kategorie: Technika a vývoj
Více
Hledáme samostatnou účetní / účetního.
Náplň práce:
Samostatné účtování jednotlivých účetních operací.
Provádění měsíčních kontrol.
Zpracování účetních podkladů.
Zajišťování inventarizace majetku a závazků.
Požadujeme:
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomika a podnikání.
Ovládání programů Word a Excel, účetní programy.
Fakturace, podvojné účetnictví.
Ochota celoživotního vzdělávání.
Jazyky výhodou.
Praxe min. 2 roky.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 10. 10. 2023
Plat: 46000 Kč.
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance
Více
Hledáme vhodného kandidáta na pozici servisního technika.
NÁPLŇ PRÁCE:
Provádět preventivní servis a opravy na strojních zařízeních dle požadavků zákazníka, následně informovat o provedených a doporučovaných pracích, poskytovat zákazníkům technická školení a poradenství, prodej náhradních dílů, atd.
POŽADUJEME:
Zkušenosti se zařízením na výrobu stlačeného plynu a jeho příslušenstvím, technické (elektro) vzdělání nejlépe ukončené maturitní zkouškou, základní znalost PC, základní znalost anglického jazyka výhodou, dobré komunikační a organizační dovednosti v komunikaci se zákazníky, pracovitost a spolehlivost.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 4. 10. 2023
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Technika a vývoj
Více
Hledáme vývojáře webové aplikace
Charakteristika pozice:
Úkolem pozice Vývojář webové aplikace je vývoj webové aplikace na základě technických požadavků. Vývojář je zodpovědný za provedení technické realizace požadavků, přípravy unit testů a přípravy podkladů pro nasazení do provozu.
Náplň práce:
- Realizovat programování webové aplikace na základě zadaného technického požadavku
- Zodpovědnost za kvalitu vytvořené technické realizace
- Dodržovat pravidla a metodické postupy platné pro návrh a implementaci dané platformy
POŽADUJEME:
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, praktické zkušenosti s vývojem webové aplikace, znalost webových technologií HTML, JavaScript, CSS, atd.
Znalost aplikačních serverů pro běh webové aplikace.
Výhodou:
- Znalost relačních databází a SQL
- Zkušenosti s XML, Java EE, jQuery, AJAX
- Znalost práce v Eclipse, používaní GIT
NABÍZÍME:
Zajímavé finanční ohodnocení, firemní benefity, korektní jednání, příspěvky.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 18. 9. 2023
Plat: 70000 Kč
Kategorie: IS/IT
Více
Hledáme posilu našeho pracovního kolektivu, který bude odpovědný/á za práci v oddělení zákaznického servisu a za operativní komunikaci se zákazníky.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
Péče o spokojenost zákazníka, zodpovídání dotazů a poskytování informací (telefonicky i prostřednictvím mailu), efektivní řešení klientských požadavků, problémů, spolupráce s ostatními odděleními firmy, zodpovědnost za svěřené úkoly a dosahování nastavených cílů, reporting Řediteli obchodních produktů.
POŽADUJEME:
Minimálně SŠ/VŠ vzdělání, výborná práce na PC, prokazatelná praxe v oblasti zákaznického servisu min. 2 roky, zkušenost s marketingovou komunikací v oblasti péče o zákazníka, proaktivní přístup k řešení problémů, pozitivní myšlení, odolnost vůči stresu, samostatnost, odpovědnost, flexibilita, týmový hráč, znalost AJ výhodou.
NABÍZÍME:
Možnost získat praxi, zaškolení + možnost využívat zaměstnanecké slevy, příjemné pracovní prostředí v mladém přátelském kolektivu, plat+ odměny.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 1. 9. 2023
Kategorie: Zákaznický servis
Více
Do našho teamu hledáme šikovného kandidáta.
ČÍM SE BUDETE ZABÝVAT:
· komunikací s tuzemskými, evropskými i zámořskými dodavateli
· zajištěním dostupnosti zboží v daném sortimentu
· realizací nákupních objednávek a koordinací celého procesu objednávek
· analýzou skladu z hlediska efektivnosti, vyhledáváním možných úspor a optimalizací
· pružným řešením požadavků od zákazníků - expresní objednávky
· spoluprací při vývoji plánovacího systému objednávek a návrhy úprav
POKUD O VÁS PLATÍ, ŽE:
· máte "tah na branku", nebojíte se argumentovat a vyjednávat
· ovládáte Excel - kontingenční tabulky
· je vaše znalost AJ na komunikativní úrovni
· máte praxi v nákupu na obdobné pozici (automotive výhodou)
· pečlivost a samostatnost jsou vaší předností
...PAK JSTE PRÁVĚ TÍM, KOHO HLEDÁME!
CO PRACÍ U NÁS ZÍSKÁTE:
· práci v mezinárodní společnosti
· motivační prémiový systém odměňování
· možnost pracovního postupu v rámci firmy
· přátelské pracovní prostředí
· příspěvek na stravování
· 4 dny Sick days
· akce pro zaměstnance. NÁSTUP IHNED
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 31. 8. 2023
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Jste komunikativní, baví vás práce s čísly? Rádi vyjednáváte a dosahujete svého cíle? Staňte se součástí nákupního týmu největšího dodavatele autodílů v ČR!
ČÍM SE BUDETE ZABÝVAT:
• komunikací s tuzemskými, evropskými i zámořskými dodavateli
• zajištěním dostupnosti zboží v daném sortimentu
• realizací nákupních objednávek a koordinací celého procesu objednávek
• analýzou skladu z hlediska efektivnosti, vyhledáváním možných úspor a optimalizací
• pružným řešením požadavků od zákazníků - expresní objednávky
• spoluprací při vývoji plánovacího systému objednávek a návrhy úprav
POKUD O VÁS PLATÍ, ŽE:
• máte "tah na branku", nebojíte se argumentovat a vyjednávat
• ovládáte Excel - kontingenční tabulky
• je vaše znalost AJ na komunikativní úrovni
• máte praxi v nákupu na obdobné pozici (automotive výhodou)
• pečlivost a samostatnost jsou vaší předností
• ...PAK JSTE PRÁVĚ TÍM, KOHO HLEDÁME!
CO PRACÍ ZÍSKÁTE:
• práci v mezinárodní společnosti
• motivační prémiový systém odměňování
• možnost pracovního postupu v rámci firmy
• přátelské pracovní prostředí
• příspěvek na stravování
• 4 dny Sick days
• akce pro zaměstnance
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 29. 8. 2023
Plat: 40000
Kategorie: Nákup
Více
Prodej zboží a služeb.
Náplň práce:
Prodejce zprostředkovává přímý prodej zboží směrem k zákazníkovi, dle jeho požadavků na dané pobočce, komunikaci se zákazníkem, poskytování informací o nabízeném sortimentu společnosti zákazníkovi, fakturace, dohlíží na udržování stavu skladových zásob, objednává zboží, příprava cenové nabídky na poptávaný materiál pro zákazníka.
POŽADUJEME:
SŠ vzdělání, zkušenost s prodejem zboží na pokladně, praxi, uživatelská znalost práce na PC, dobré komunikační a prodejní dovednosti, čistý trestní rejstřík.
NABÍZÍME:
Fixní plat + motivující finanční ohodnocení dle Vašeho výkonu, možnost profesního rozvoje.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 22. 8. 2023
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Hledáme seriózní uchazeče/uchazečky na pozici pracovník zákaznického oddělení.
Náplň práce:
Telefonický a písemný kontakt s klienty, zodpovídání dotazů klientů, vedení administrativní agendy, vyřizování příchozí korespondence, zpracování žádostí od klientů, práce s klientským systémem.
POŽADUJEME:
SŠ vzdělání s maturitou, dobrá znalost práce na PC, zodpovědnost, spolehlivost, výborné komunikační schopnosti, asertivita, odolnost vůči stresu, organizační dovednosti.
NABÍZÍME:
Zázemí silné společnosti, velmi dobré finanční ohodnocení odpovídající výsledkům, přátelský kolektiv, zaměstnanecké výhody.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 2. 8. 2023
Kategorie: Zákaznický servis
Více
Hledáme do kolektivu přijímacího a garančního technika.
Náplň práce:
Příjem oprav a sjednávání zakázek, komunikace s úřady (evidence vozidel), objednávání náhradních dílů, vyřizování reklamací.
POŽADUJEME:
- výuční list v oboru s maturitou nebo praxe 5 let
- ŘP sk. B+C výhodou
- spolehlivost, komunikativnost
- zájem o práci
- kladný přístup ke školení a dalšímu vzdělávání
- práce na PC
- komunikativnost, zodpovědnost
NABÍZÍME:
Bonusy/prémie, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, 13. plat.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 24. 7. 2023
Kategorie: Auto - moto
Více
Hledáme kolegu do týmu ve výrobním závodu.
Náplň práce:
Podílení se na zajímavých projektech v oblasti automotive, tvoření 3D/2D dokumentace sestav a dílů, vyhodnocovat testované výrobky, aj.
POŽADUJEME:
VŠ vzdělání strojní (popř. příbuzný obor) nebo SŠ strojní + praxe ve vývoji/konstrukci, orientace v oblasti mechaniky, znalost 2D a 3D CAD systému, znalost AJ nebo NJ (min. jeden z jazyků na komunikativní úrovni), schopnost týmové spoluprác.
NABÍZÍME:
Zajímavou kariérní příležitost, atraktivní platové ohodnocení, práci s nejnovějšími technologiemi a v moderním pracovním prostředí, příležitost k osobnímu i profesnímu růstu, zaměstnanecké benefity.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 23. 7. 2023
Kategorie: Strojírenství
Více
Přijmeme do týmu zájemce na pozici účetní.
NÁPLŇ PRÁCE:
Účtování dodavatelských faktur za materiál a režie, účtování bankovních a pokladních transakcí, účtování karet majetku, interní doklady, archivace dokumentů), spolupráce s hlavní účetní při měsíčních závěrkách, podpora při dodržování vnitřních i vnějších účetních postupů a termínů.
POŽADUJEME:
Úplné středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením, minimálně 2 roky praxi v oboru, znalost systému SAP nebo Pohoda, uživatelská znalost práce na PC, spolehlivost, komunikativnost, pečlivost, ochota pracovat v týmu, ochota vzdělávat se.
NABÍZÍME:
Práci na HPP na dobu neurčitou, příjemné prostředí, přátelský kolektiv, zázemí stabilní společnosti, firemní benefity, dpovídající platové ohodnocení na základě dosažené praxe a zkušeností.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 10. 7. 2023
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance
Více
Nový člen do obchodního týmu.
NÁPLŇ PRÁCE:
Náplní práce je pravidelná komunikace s firmou, dále reporting práce, odpovědnost za svěřené zákazníky a také odpovědnost za nastavené prodejní cíle.
POŽADUJEME:
Minimálně dokončené středoškolské vzdělání, minimálně 1 roky praxe na pozici Obchodního zástupce, práci na živnostenský list, komunikační a prezentační schopnosti, reprezentativní vystupování, odpovědnost, cílevědomost, samostatnost, flexibilita, asertivní přístup, chuť učit se novým věcem, znalost práce na PC (MS Office, Internet), znalost AJ, řidičský průkaz sk B.
NABÍZÍME:
Zajímavou práci, přátelský kolektiv, zajímavé finanční ohodnocení, pracovní benefity, zázemí stabilní společnosti, pracovní telefon.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 7. 7. 2023
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Management
Více
Hledáme vhodného kandidáta/-ku na pozici HR manager.
NÁPLŇ PRÁCE:
Nábor zaměstnanců ve společnosti, vedení veškeré potřebné personální agendy,
komunikace se zahraničními partnery, komunikace s úřady.
POŽADUJEME:
Minimálné úplné středoškolské vzdělání, zkušenosti na pozici HR Manager, znalosti personálních postupů a platných zákonů, znalost AJ a další jazyk výhodou.
NABÍZÍME:
Zajímavou práci v nově založené společnosti, dlouhodobá spolupráce, zajímavé finační ohodnocení, samostatnost, zodpovědnost, cílevědomost, možnost podílet se na rozjezdu nové společnosti.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 7. 7. 2023
Plat: 33000 Kč
Kategorie: Personalistika a HR
Více